RUBIK’s promotion
Ikona među mozgalicama postala je jednako popularna i kao promotivni artikal. Jedinstvo triju osjetilnih doživljaja daje fantastičan sinergijski efekat.
Ikona među mozgalicama postala je jednako popularna i kao promotivni artikal. Jedinstvo triju osjetilnih doživljaja daje fantastičan sinergijski efekat.
Taktilna ili haptička oglašavanja su dokazano privlačnija i duže se pamte od konvencionalnih medija. Učinkovitija su jer djeluju na nekoliko osjetila istodobno, što čini mozak otvorenijim za nove poruke.
Tangle nije tradicionalna igračka za djecu. Tangle su bazirane na konceptu beskonačnosti i stalnog pokreta. Magija u pokretu koju osjećate dok se igrate sa Tangle je terapeutska i opuštajuća za dušu! Jednom kad uzmete Tangle u ruku, jednostavno ih ne možete ispustiti!
Aqua ideje, artikli koji unose živost i toplinu u vaše svakodnevne aktivnosti. Mogućnosti izražavanja vaših promotivnih poruka su .... Traju onoliko kolika je i uporabna vrijednost proizvoda
Samo najpraktičniji ili najljepši kalendari prežive test "kante za smeće". Do 90% podijeljenih kalendara završi odmah u kanti za smeće.