Magični Efekt
Taktilna ili haptička oglašavanja su dokazano privlačnija i duže se pamte od konvencionalnih medija. Učinkovitija su jer djeluju na nekoliko osjetila istodobno, što čini mozak otvorenijim za nove poruke.

Znanstvenici to zovu multisensory poboljšanjem, a mi to zovemo turbopunjačem za reklamne poruke. Primatelj percipira takav taktilni reklamni medij kao dar. To je samo promo predmet koji nadahnjuje zahvalnost. Ljudska priroda nalaže da darovi trebaju biti uzvraćeni. U ovom slučaju, primatelji istom mjerom daju svoju nepodijeljenu pažnju reklamnoj poruci.

Ovi haptički’ doživljaji stvaraju pozitivne asocijacije i pojačavaju reklamnu poruku za stvaranje vrlo snažnog promotivnog uticaja. Oni privlače pozornost, jačaju odnose i prenose prednosti proizvoda ili branda. Ovo praktično iskustvo ostaje zapisano u svijesti i poziva kupce na akciju.

Haptički proizvodi poput Magic Cube pomažu jačanju brandova, proizvoda i usluga pomoću emocija i jasno se razlikuju od konkurencije.

Isprobajte izvanredan haptički učinak i otkrijte kako on može podržati vaš brand.

Više detalja pogledajte na LINKU